توافق‌نامه

  • جمعه, 10th ژانویه, 2020
  • 23:38بعد از ظهر

·    این توافقنامه محتوی مطالب و ارجاعیات سیاستهای فعلی هفتان هوست بوده و برای هر یك از محصولات و خدمات قابل دسترس شركت، اعمال می شود.

·    این توافقنامه توسط و ما بین موسسه فرهنگی و هنری هفت آینه كه در این توافقنامه "هفتان هوست" نامیده می شود از یك طرف و شما (وكیل، نماینده، وارث و جانشین شما نیز در این قرارداد مشتری خطاب می شود) كه در این توافقنامه "مشتری" نامیده می شوید از طرف دیگر، تنظیم شده و از لحظه تائید كه بعنوان امضای الكترونیكی شما تلقی می گردد معتبر و قابل اجراست.

·    این توافقنامه شرایط و مقررات استفاده از خدمات و محصولات هفتان هوست را تعیین نموده و تعهدات هفتان هوست به مشتری و بالعكس تعهدات مشتری به هفتان هوست را در رابطه با خدمات و محصولات مورد استفاده توسط مشتری، تشریح می كند.

·    این توافقنامه مانند دیگر سیاستهای هفتان هوست، به همراه تمامی تغییرات ضمیمه آن، تشكیل دهنده توافقنامه ای كامل و اختصاصی بین مشتری و هفتان هوست می باشد كه در رابطه با چگونگی نحوه استفاده از خدمات و محصولات هفتان هوست می باشد و همچنین تكمیل كننده تمامی پیشنهادات و توافقات و ارتباطات قبلی می باشد.

·    تمامی سیاستنامه ها و توافقنامه های مربوط به خدمات و محصولات هفتان هوست به صورت بخش های جداگانه در این توافقنامه آمده است كه شامل سیاستنامه های مورد بحث (UDRP) نیز می باشد. با تهیه محصولات و خدمات هفتان هوست، مشتری موافقت می نماید كه تمامی شرایط و توافقنامه های پیوست را كه بخشی از این توافقنامه هستند درك و موافقت نموده كه به آن عمل نماید.

·    علاوه بر تمامی نقل و انتقالات مالی انجام شده توسط مشتری، مشتری با شرایط این توافقنامه در مورد نقل و انتقالات مالی كه توسط هر كسی كه بعنوان جانشین مشتری یا هر كسی كه از اشترای ایجاد شده توسط مشتری در هفتان هوست استفاده می كند انجام می شود نیز موافقت می كند، حتی درصورتی كه نقل و انتقال به جانشینی از مشتری انجام نشده باشد.

·    قوانین كلی مطرح شده در بند "الف" در مورد تمامی مشتریان هفتان هوست اعمال می شود. توافقنامه های خاص مربوط به خدمات و یا محصولات، در بند "ب" مطرح شده اند كه هریك صرفا در مورد مشتریانی كه آن محصولات یا خدمات را تهیه نموده اند قابل اجراست.

الف) قوانین كلی خدمات و محصولات

۱) توافقنامه و تغییرات

مشتری متعهد می شود كه با تغییراتی كه ممكن است هفتان هوست هر از چندگاهی در این توافقنامه ایجاد كند موافقت نموده و محدودیتهایی را كه پس از اعمال این تغییرات ایجاد می شود رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات هفتان هوست را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده می كند و از مزایای آن بهره می برد، اجرا شود. چنانچه مشتری در استفاده از محصولات و خدمات هفتان هوست انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی هفتان هوست مسترد نمی گردد. مشتری می پذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات هفتان هوست مسئول خواهد بود كه این موضوع را به هفتان هوست اطلاع دهد. بدیهی است اطلاع رسانی مشتری نباید زودتر از ۱۵ روز پیش از تاریخ پرداخت و دیرتر از ۳ روز پیش از تاریخ پرداخت صورت گیرد.

۲) تغییرات تعرفه

در صورتی كه تعرفه یك سرویس در هنگام استفاده آن سرویس تغییر نماید، خریدار در صورتی كه تمایل به ارتقاء سرویس فعلی داشته باشد، باید قیمت های جدید را رعایت نماید. بنابراین خدماتی كه با تعرفه قبلی خریداری شده اند تنها تا پایان همان دوره ارائه می گردند.

درصورت تمایل مشتری به ارتقاء سرویس میزبانی، این ارتقاء از یك سرویس به سرویس بالاتر از همان نوع صورت می گیرد.

روش محاسبه هزینه در چنین شرایطی به این صورت است:

میزان استفاده كاربر از سرویس فعلی بصورت ماه شمار محاسبه شده و باقی مانده مبلغ به او برگردانده می شود و سپس هزینه سرویس جدید با توجه به تعرفه موجود محاسبه می شود.

سرویس های خریداری شده توسط مشتری تنزل داده نخواهد شد و تنها در هنگام تمدید سرویس این امكان وجود دارد كه فضای فعلی حذف و فضای جدید تهیه شود كه در این صورت كلیه اطلاعات باید بار دیگر بارگذای شوند.

تغییرات صورت گرفته در تعرفه از طریق وب سایت شركت (www.crm.haftan.ir) منتشر شده و مشتری می بایست از این تعرفه ها در هنگام خرید تبعیت نماید. مگر در شرایطی كه پیش فاكتوری وجود داشته باشد كه پیش از این تغییرات صادر شده باشد.

۳) تغییرات فنی

شركت هفتان هوست به منظور ارتقاء كیفیت خدمات ارائه شده، این حق را دارد كه اقدام به اعمال تغییرات در سرویس های موجود نماید. در صورتی كه در این مواقع سرویس مشتری تحت تاثیر قرار بگیرد، شركت وظیفه دارد این موضوع را توسط وب سایت یا از طریق ارسال به آدرس ایمیل مشتری طی یك ماه تا یك روز قبل از آن به اطلاع او برساند. مشتری نیز باید شرایط بوجود آمده را درك نموده و خود را با این تغییرات سازگار نماید.

هرگاه به دلیل اضطرارهای بوجود آمده شركت امكان اطلاع رسانی نداشته باشد، در چنین شرایطی هفتان هوست هیچ مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

همچنین مشتری به شركت این وكالت را می دهد كه شركت به منظور ارتقاء كیفیت سرویس ها می تواند بر روی خدمات و محصولات فعالیت های فنی (سخت افزاری و نرم افزاری) انجام دهد.

۴) اطلاعات صحیح

مشتری موافقت می نماید كه با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات هفتان هوست اطلاعات صحیح در اختیار هفتان هوست قرار دهدو هفتان هوست برای برقراری هرگونه ارتباط با مشتری از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی كه ارائه می دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا هفتان هوست شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد هفتان هوست به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشتری را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

·             ۵) حفظ اطلاعات محرمانه

شما می توانید در این قسمت رویه حفظ اطلاعات محرمانه در هفتان هوست را مطالعه فرمائید كه در مورد تمامی محصولات و خدمات هفتان هوست اعمال می شود.

این رویه در برگیرنده حقوق مشتری و مسئولیت هفتان هوست در رابطه با حفظ اطلاعات شخصی مشتری است. هفتان هوست از اطلاعات مشتری بر خلاف و غیر از اهداف و محدودیتهای ذكر شده در رویه حفظ اطلاعات محرمانه، استفاده نخواهد كرد.

·             ۶) امنیت حساب

مشتری متعهد می گردد كه محرمانه بودن كلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه بوسیله حساب مشتری انجام گیرد به عهده خود مشتری است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به هفتان هوست اطلاع داده شود.بدیهی است هفتان هوست هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشتری با و یا بدون اطلاع مشتری انجام شده نمپذیرد. مشتری همچنین موافقت می نماید كه مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به هفتان هوست یا دیگر مشتریان كه در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا كلمه عبور مشتری بوده به عهده مشتری می باشد. مشتری می بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه از طریق حساب مشتری انجام می گیرد، چه بوسیله خود مشتری و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشتری می باشد. هفتان هوست از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشتری با و یا بدون اجازه مشتری خودداری می كند.

۷) عدم استفاده غیر قانونی و خلاف شرع

مشتری موافقت می نماید كه هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جاری بین الملل انجام ندهد.

چنانچه هفتان هوست به علت استفاده غیرقانونی مشتری از خدمات و محصولات و یا به دلیل ارسال هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات مشتری را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشتری نخواهد بود.

هفتان هوست حق آشكار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور كلی روال قانونی و درخواست دستگاه های قضایی و دولتی، ضروری می داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت كلی یا جزئی به صلاحدید هفتان هوست در هر زمان برای خود محفوظ می دارد.

چنانچه خدمات یا محصولاتی توسط مشتری تهیه شده باشد هفتان هوست اجباری برای نظارت بر استفاده مشتری از خدمات و محصولات را ندارد.

هفتان هوست این حق را برای خود محفوظ می دارد كه استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.

هفتان هوست مجاز است دسترسی مشتری به خدمات و محصولات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.

چنانچه استفاده مشتری از محصولات و خدمات منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه هفتان هوست، شركتهای وابسته و یا شركاء گردد، هفتان هوست مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس دهی به مشتری خود خاتمه دهد.

هفتان هوست همه حسابها را برای استفاده بیش از حد فضا و یا پهنای باند، مورد بررسی قرار می دهد و در صورت مشاهده استفاده بیش از میزان تعیین شده، بمنظور دریافت هزینه مازاد و یا قطع سرویس مشتری اقدام می نماید.

چنانچه استفاده مشتری از محصولات و خدمات حاوی هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی باشد هفتان هوست مجاز به لغو سرویس مشتری خواهد بود.

اعمال غیراخلاقی عبارتند از اعمالی كه جهت افترا زدن، آسیب زدن، سوء استفاده، تهدید، بدگویی و آزار اشخاص ثالث طراحی شده اند، اعمالی كه مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و بین الملل می باشند، اعمالی كه جهت تشویق دیگران به رفتارهای غیرقانونی از قبیل و نه محدود به جنایت، استفاده غیراخلاقی از تصاویر كودكان و ... طراحی شده اند. اعمالی كه حریم شخص ثالث و یا یك نژاد یا ادیان و مقدسات را مورد تعارض قرار می دهند. فعالیتهایی كه جهت جعل هویت شخص ثالث، وارد شدن به رایانه و یا شبكه دیگران به طور غیرمجاز (هك كردن)، انتشار ویروسهای اینترنتی و اعمال تخریب دیگران طراحی شده اند و یا فعالیتهایی كه به هرصورت منجر به آزار كودكان گردد. بدیهی است اعمال غیراخلاقی تنها به موارد فوق محدود نمی گردد.

۸) عدم ارسال هرزنامه (spam)، تسویه خسارت

هفتان هوست به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یك حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه (ها) و یا نامه های ناخواسته (Bulk Mail) آن حساب را مسدود خواهد كرد و علاوه بر این، مشتری متعهد به پرداخت كل مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده به هفتان هوست می باشد. مشتری تائید می كند كه مفاد سیاستنامه عدم ارسال هرزنامه هفتان هوست را مطالعه و درك نموده و رعایت كردن آنها را پذیرفته است. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.

۹) مالكیت معنوی

كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی هفتان هوست متعلق به هفتان هوست است. مشتری موافقت می كند كه هیچ سود یا امتیازی در این مالكیت معنوی به وی منتقل نمی شود و متعهد می شود كه هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد كرد.

مشتری درك و موافقت می كند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه ها و وب سایت هفتان هوست مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می باشد و هفتان هوست صادر كننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می دارد، همچنین مشتری درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از هفتان هوست یا صادركننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشتری واگذار نشده است.

۱۰) استفاده از محصولات نرم افزاری هفتان هوست

چنانچه مشتری محصولات نرم افزاری گواهی شده هفتان هوست را تهیه نماید، هفتان هوست به مشتری یك جواز محدود، غیر انحصاری، غیر قابل انتقال برای استفاده از نرم افزار ارائه می دهد.

مشتری می تواند نرم افزار را بر روی هر پایگاه اطلاع رسانی اجرا نماید اما نمی تواند آن را بر روی ۲ و یا چند پایگاه اطلاع رسانی بطور همزمان نصب كند.

مشتری نمی تواند در نرم افزار تغییرات اعمال نموده و یا با نرم افزارهای دیگر تركیب نماید همچنین نمی تواند نرم افزاری را از این نرم افزار مشتق و یا plug-in مبتنی بر نرم افزار ایجاد نماید.

هیچ عملی برای دستیابی به كد منابع (Source Code) نرم افزار مجاز نمی باشد.

هفتان هوست تمامی حقوق نرم افزار را برای خود محفوظ می دارد.

نرم افزار و تمامی نسخه های كپی آن كه مشتری به طور مجاز تهیه نماید تحت مالكیت معنوی هفتان هوست هستند.

كد منابع (Source Code) نرم افزار دارایی انحصاری هفتان هوست بوده و نرم افزار از طریق حق چاپ (Copy Right)، از جمله قانون حق نشر ایران محافظت می شود.

هیچ یک از برنامه‌های سفارشی کاربران در زمینه محصولات نرم‌افزاری انحصاری نمی‌باشد مگر آنکه در قرارداد به صراحتا عنوان شود که انحصاری است.

بجز حقوقی كه در این توافقنامه صریحا به مشتری اعطا شده هیچ حق دیگری نسبت به نرم افزار به مشتری تعلق نمی گیرد و كلیه حقوق آن برای هفتان هوست محفوظ می باشد.

هفتان هوست محصولات نرم افزاری خود را بدون هیچ نوع ضمانت و گارانتی صریح یا ضمنی ارائه می دهد با این وجود محدودیتی برای ارائه ضمانتهای ضمنی در حین فروش ندارد.

۱۱) هزینه و پرداخت

كلیه هزینه ها بلافاصله در هنگام ارائه خدمات و محصولات پرداخت می شوند و غیر قابل بازگشت می باشند مگر اینكه به نوعی صریحا ذكر شده باشد، حتی اگر خدمات مشتری قبل از مدت زمان تعیین شده به حال تعلیق درآید، قطع و یا واگذار گردد.

هفتان هوست صریحا این حق را برای خود محفوظ می دارد كه قیمت گذاری را بوسیله پست الكترونیك و یا بر روی وب سایت رسمی خود (www.haftan.ir) اطلاع دهد. پرداخت توسط مشتری با ارائه كارتهای اعتباری تعیین شده، واریز به حساب بانكی، چك های حقیقی و حقوقی و روشهای دیگری كه رسماً اعلام شده است با استفاده از سیستم پیش پرداخت هفتان هوست قابل انجام است. مشتری می تواند از طریق روشهای پرداخت تعیین شده، حساب پیش پرداخت خود را شارژ نماید.

چنانچه قرارداد، پرداخت ماهانه داشته باشد تاریخ پرداخت صورتحساب ماهانه مشتری براساس نرخ خرید تعیین می شود مگر اینكه تاریخ خرید بعد از بیست و نهم ماه باشد.در این صورت تاریخ پرداخت صورتحساب بیست و نهم هرماه خواهد بود.چنانچه قرارداد پرداخت سالانه و یا طولانی تر داشته باشد و گزینه تمدید اتوماتیك را انتخاب كرده باشد، هفتان هوست به طور اتوماتیك سرویس مورد نظر را تمدید خواهد كرد و مبلغ آن را از موجودی پیش پرداخت حساب مشتری بر اساس نرخ های جاری هفتان هوست دریافت خواهد كرد.

چنانچه به هر دلیل هفتان هوست موفق به دریافت بدهی مشتری، از طریق روشهای پرداخت تعیین شده بابت خدمات و محصولات نشود، مشتری موافقت می نماید كه هفتان هوست مشتری را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. چنانچه پرداختهای مشتری توسط كارت اعتباری انجام گیرد و اگر به هر دلیل هفتان هوست نتواند كل مبلغ بدهی مشتری بابت محصولات و خدمات را از كارت اعتباری وی دریافت نماید مشتری موافقت می نماید كه هفتان هوست مشتری را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. بمنظور تسویه بدهی، هفتان هوست خود را مجاز می داند تا بلافاصله سرویس مشتری را كه بوسیله مشتری یا از طریق وی تهیه و یا تمدید شده اند بدون هیچگونه اطلاع قبلی لغو و یا مسدود نماید.

صورت حساب هزینه ها از طریق روش پرداخت انتخابی مشتری دریافت می شود. مشتری می تواند هر زمان كه مایل باشد روش پرداخت خود را با ورود به قسمت "افزایش اعتبار" خود تعیین نماید. مشتری توافق می كند كه در مورد تمدید خدمات دریافتی خود به طور كامل مسئول بوده و چنانچه هفتان هوست موفق به دریافت هزینه سرویس مشتری از طریق روش پرداخت انتخابی وی نشود، هفتان هوست هیچ مسئولیتی در قبال مشتری و یا شخص ثالث نخواهد داشت.

ب) سیستم پیش پرداخت

o                    مشخصات سیستم

با استفاده از سیستم پیش پرداخت هفتان هوست در حقیقت مشتری پیشاپیش وجهی را به هفتان هوست می پردازد و هر زمان كه مایل بود از موجودی حساب پیش پرداخت خود استفاده می نماید. بدیهی است در زمان خرید نیز بجای پرداخت در اصل یك مرتبه موجودی به حساب مشتری واریز و همان لحظه نیز توسط سیستم برداشت می شود تا بدین ترتیب روال استفاده از سیستم پیش پرداخت برای همه محصولات و خدمات در هر حالت رعایت شود. مشتری در مقابل خدمات و محصولاتی كه از هفتان هوست خریداری می نماید و هفتان هوست به وی ارائه می دهد توافق می كند كه هزینه آنها را با استفاده از این سیستم انجام دهد.

پرداخت مشتری می تواند از طریق كارت های اعتباری تعیین شده، حوالجات تلفنی/ تلگرافی، حواله و یا چك حقیقی یا حقوقی و یا روشهای پرداخت تعیین شده صورت گیرد. مشتری موافقت می نماید چنانچه چك بانكی وی وصول نگردد علاوه بر طی روال قانونی، ملزم به پرداخت جریمه ای معادل ۴% از كل مبلغ چك وصول نشده می باشد، هفتان هوست خود را مجاز می داند این جریمه را بدون اطلاع قبلی از حساب مشتری دریافت نماید.

 

ادامه توافق نامه

 

« بازگشت