الف) قوانین كلی خدمات و محصولات
مشتری متعهد می شود كه با تغییراتی كه ممكن است هفتان هوست هر از چندگاهی در این توافقنامه ایجاد كند موافقت نموده و محدودیتهایی را كه پس از اعمال این تغییرات ایجاد می شود رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات هفتان هوست را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده می كند و از مزایای آن بهره می برد، اجرا شود. چنانچه مشتری در استفاده از محصولات و خدمات هفتان هوست انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی هفتان هوست مسترد نمی گردد. مشتری می پذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات هفتان هوست مسئول خواهد بود كه این موضوع را به هفتان هوست اطلاع دهد. بدیهی است اطلاع رسانی مشتری نباید زودتر از 15 روز پیش از تاریخ پرداخت و دیرتر از 3 روز پیش از تاریخ پرداخت صورت گیرد.
• در صورتی كه تعرفه یك سرویس در هنگام استفاده آن سرویس تغییر نماید، خریدار در صورتی كه تمایل به ارتقاء سرویس فعلی داشته باشد، باید قیمت های جدید را رعایت نماید. بنابراین خدماتی كه با تعرفه قبلی خریداری شده اند تنها تا پایان همان دوره ارائه می گردند.
• درصورت تمایل مشتری به ارتقاء سرویس میزبانی، این ارتقاء از یك سرویس به سرویس بالاتر از همان نوع صورت می گیرد.
• روش محاسبه هزینه در چنین شرایطی به این صورت است:
میزان استفاده كاربر از سرویس فعلی بصورت ماه شمار محاسبه شده و باقی مانده مبلغ به او برگردانده می شود و سپس هزینه سرویس جدید با توجه به تعرفه موجود محاسبه می شود.
• سرویس های خریداری شده توسط مشتری تنزل داده نخواهد شد و تنها در هنگام تمدید سرویس این امكان وجود دارد كه فضای فعلی حذف و فضای جدید تهیه شود كه در این صورت كلیه اطلاعات باید بار دیگر بارگذای شوند.
• تغییرات صورت گرفته در تعرفه از طریق وب سایت شركت (www.crm.haftan.ir) منتشر شده و مشتری می بایست از این تعرفه ها در هنگام خرید تبعیت نماید. مگر در شرایطی كه پیش فاكتوری وجود داشته باشد كه پیش از این تغییرات صادر شده باشد.
• شركت هفتان هوست به منظور ارتقاء كیفیت خدمات ارائه شده، این حق را دارد كه اقدام به اعمال تغییرات در سرویس های موجود نماید. در صورتی كه در این مواقع سرویس مشتری تحت تاثیر قرار بگیرد، شركت وظیفه دارد این موضوع را توسط وب سایت یا از طریق ارسال به آدرس ایمیل مشتری طی یك ماه تا یك روز قبل از آن به اطلاع او برساند. مشتری نیز باید شرایط بوجود آمده را درك نموده و خود را با این تغییرات سازگار نماید.
• هرگاه به دلیل اضطرارهای بوجود آمده شركت امكان اطلاع رسانی نداشته باشد، در چنین شرایطی هفتان هوست هیچ مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
• همچنین مشتری به شركت این وكالت را می دهد كه شركت به منظور ارتقاء كیفیت سرویس ها می تواند بر روی خدمات و محصولات فعالیت های فنی (سخت افزاری و نرم افزاری) انجام دهد.
مشتری موافقت می نماید كه با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات هفتان هوست اطلاعات صحیح در اختیار هفتان هوست قرار دهدو هفتان هوست برای برقراری هرگونه ارتباط با مشتری از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی كه ارائه می دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا هفتان هوست شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد هفتان هوست به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشتری را قطع و حساب وی را مسدود نماید.
شما می توانید در این قسمت رویه حفظ اطلاعات محرمانه در هفتان هوست را مطالعه فرمائید كه در مورد تمامی محصولات و خدمات هفتان هوست اعمال می شود.
این رویه در برگیرنده حقوق مشتری و مسئولیت هفتان هوست در رابطه با حفظ اطلاعات شخصی مشتری است. هفتان هوست از اطلاعات مشتری بر خلاف و غیر از اهداف و محدودیتهای ذكر شده در رویه حفظ اطلاعات محرمانه، استفاده نخواهد كرد.
مشتری متعهد می گردد كه محرمانه بودن كلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه بوسیله حساب مشتری انجام گیرد به عهده خود مشتری است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به هفتان هوست اطلاع داده شود.بدیهی است هفتان هوست هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشتری با و یا بدون اطلاع مشتری انجام شده نمپذیرد. مشتری همچنین موافقت می نماید كه مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به هفتان هوست یا دیگر مشتریان كه در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا كلمه عبور مشتری بوده به عهده مشتری می باشد. مشتری می بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه از طریق حساب مشتری انجام می گیرد، چه بوسیله خود مشتری و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشتری می باشد. هفتان هوست از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشتری با و یا بدون اجازه مشتری خودداری می كند.
مشتری موافقت می نماید كه هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جاری بین الملل انجام ندهد.
چنانچه هفتان هوست به علت استفاده غیرقانونی مشتری از خدمات و محصولات و یا به دلیل ارسال هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات مشتری را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشتری نخواهد بود.
هفتان هوست حق آشكار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور كلی روال قانونی و درخواست دستگاه های قضایی و دولتی، ضروری می داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت كلی یا جزئی به صلاحدید هفتان هوست در هر زمان برای خود محفوظ می دارد.
چنانچه خدمات یا محصولاتی توسط مشتری تهیه شده باشد هفتان هوست اجباری برای نظارت بر استفاده مشتری از خدمات و محصولات را ندارد.
هفتان هوست این حق را برای خود محفوظ می دارد كه استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.
هفتان هوست مجاز است دسترسی مشتری به خدمات و محصولات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
چنانچه استفاده مشتری از محصولات و خدمات منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه هفتان هوست، شركتهای وابسته و یا شركاء گردد، هفتان هوست مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس دهی به مشتری خود خاتمه دهد.
هفتان هوست همه حسابها را برای استفاده بیش از حد فضا و یا پهنای باند، مورد بررسی قرار می دهد و در صورت مشاهده استفاده بیش از میزان تعیین شده، بمنظور دریافت هزینه مازاد و یا قطع سرویس مشتری اقدام می نماید.
چنانچه استفاده مشتری از محصولات و خدمات حاوی هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی باشد هفتان هوست مجاز به لغو سرویس مشتری خواهد بود.
اعمال غیراخلاقی عبارتند از اعمالی كه جهت افترا زدن، آسیب زدن، سوء استفاده، تهدید، بدگویی و آزار اشخاص ثالث طراحی شده اند، اعمالی كه مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و بین الملل می باشند، اعمالی كه جهت تشویق دیگران به رفتارهای غیرقانونی از قبیل و نه محدود به جنایت، استفاده غیراخلاقی از تصاویر كودكان و ... طراحی شده اند. اعمالی كه حریم شخص ثالث و یا یك نژاد یا ادیان و مقدسات را مورد تعارض قرار می دهند. فعالیتهایی كه جهت جعل هویت شخص ثالث، وارد شدن به رایانه و یا شبكه دیگران به طور غیرمجاز (هك كردن)، انتشار ویروسهای اینترنتی و اعمال تخریب دیگران طراحی شده اند و یا فعالیتهایی كه به هرصورت منجر به آزار كودكان گردد. بدیهی است اعمال غیراخلاقی تنها به موارد فوق محدود نمی گردد.
هفتان هوست به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یك حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه (ها) و یا نامه های ناخواسته (Bulk Mail) آن حساب را مسدود خواهد كرد و علاوه بر این، مشتری متعهد به پرداخت كل مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده به هفتان هوست می باشد. مشتری تائید می كند كه مفاد سیاستنامه عدم ارسال هرزنامه هفتان هوست را مطالعه و درك نموده و رعایت كردن آنها را پذیرفته است. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.
كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی هفتان هوست متعلق به هفتان هوست است. مشتری موافقت می كند كه هیچ سود یا امتیازی در این مالكیت معنوی به وی منتقل نمی شود و متعهد می شود كه هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد كرد.
مشتری درك و موافقت می كند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه ها و وب سایت هفتان هوست مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می باشد و هفتان هوست صادر كننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می دارد، همچنین مشتری درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از هفتان هوست یا صادركننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشتری واگذار نشده است.
چنانچه مشتری محصولات نرم افزاری گواهی شده هفتان هوست را تهیه نماید، هفتان هوست به مشتری یك جواز محدود، غیر انحصاری، غیر قابل انتقال برای استفاده از نرم افزار ارائه می دهد.
مشتری می تواند نرم افزار را بر روی هر پایگاه اطلاع رسانی اجرا نماید اما نمی تواند آن را بر روی 2 و یا چند پایگاه اطلاع رسانی بطور همزمان نصب كند.
مشتری نمی تواند در نرم افزار تغییرات اعمال نموده و یا با نرم افزارهای دیگر تركیب نماید همچنین نمی تواند نرم افزاری را از این نرم افزار مشتق و یا plug-in مبتنی بر نرم افزار ایجاد نماید.
هیچ عملی برای دستیابی به كد منابع (Source Code) نرم افزار مجاز نمی باشد.
هفتان هوست تمامی حقوق نرم افزار را برای خود محفوظ می دارد.
نرم افزار و تمامی نسخه های كپی آن كه مشتری به طور مجاز تهیه نماید تحت مالكیت معنوی هفتان هوست هستند.
كد منابع (Source Code) نرم افزار دارایی انحصاری هفتان هوست بوده و نرم افزار از طریق حق چاپ (Copy Right)