توافق نامه - ادامه

  • جمعه, 10th ژانویه, 2020
  • 14:11بعد از ظهر

 

مشتری می تواند هر زمان كه مایل باشد مقدار موجودی باقی مانده در حساب خود را از قسمت "رویداد های کاربران"در وب سایت هفتان هوست بررسی نماید. در صورت تمایل به بسته شدن حساب و درخواست استرداد وجه، ۳۰% ( از اعتبار مصرف نشده ) به عنوان كارمزد كسر و ما بقی به مشتری مسترد خواهد شد.

تمامی نقل و انتقالات مالی مربوط به سیستم پیش پرداخت بر اساس ریال ایران، پوند انگلستان و یا دلار آمریكا صورت می گیرد و مسئولیت محاسبه و تبدیل واحد ارزهای دیگر به ریال، پوند و یا دلار آمریكا قبل از واریز به حساب بر عهده مشتری می باشد،حداقل و حداكثری برای پرداخت وجود ندارد.

خریدهای بالاتر از۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال منجر به در نظرگرفتن ۵% تخفیف و خرید های بالا تر از ۵۹.۰۰۰.۰۰۰ ربال منجر به در نظر گرفتن ۷% تخفیف برای مشتری بصورتی است كه در خریدهای بعدی وی محاسبه خواهد شد، هفتان هوست خود را مجاز می داند كه هر زمان نسبت به لغو و یا تغییر این تخفیف اقدام نماید.

o                    استفاده از موجودی حساب پیش پرداخت

استفاده از موجودی حساب پیش پرداخت تنها برای خرید محصولات و خدمات هفتان هوست از طریق وب سایت هفتان هوست امكان پذیر است.هیچ خریدی بدون تكمیل موجودی حساب مشتری (حداقل به میزان خرید مورد نظر) صورت نمی گیرد. مشتری می تواند هر زمان كه مایل بود اعتبار خود را افزایش دهد. مشاهده ریز عملكرد مربوط به حساب مشتری از طریق لینك "رویدادهای من" در كنترل پنل اعضاء در وب سایت هفتان هوست امكان پذیر می باشد.حساب مشتری خریدهای انجام شده، وجه باقی مانده در حساب، مبلغ هر خرید انجام شده، زمان انجام و ... را نمایش می دهد. هفتان هوست حق آشكار ساختن هرگونه اطلاعات را بمنظور اجرای هرگونه حكم قضائی، روال قانونی و درخواستهای دولتی ضروری می داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال و یا حذف هرگونه اطلاعات را به صورت كلی و یا جزئی به روش جدید هفتان هوست در هر زمان برای خود محفوظ می دارد.

o                    ضمانتهای ویژه

مشتری توافق می نماید كه هفتان هوست هیچگونه ضمانت خاصی در ارتباط با سیستم پیش پرداخت ندارد. هفتان هوست صریحا این حق را برای خود قائل است كه به روش جدید خود خدمات و محصولات را در صورت صلاحدید لغو نموده و یا انتقال دهد این امر جهت حفظ پایداری روال حقوقی، مدنی یا جنایی برای هفتان هوست،شركتهای وابسته، نمایندگان، متصدیان ،مدیران و كارمندان آن می باشد.

۱۲) ضامن تعهدات

مشتری یا هر شخص دیگر كه به نمایندگی از مشتری این توافقنامه را با عمل تائید، به صورت الكترونیكی امضا می نماید، بدین وسیله اعلام می كند و متعهد می شود كه دارای حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه را دارا می باشد و هیچ یك از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد می شود كه ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وكیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمین می نماید كه تمام كارهایی را كه انجام می دهد با علم بر اینكه بر منافع قانونی دیگران آسیب نمیزند و با منافع آنها در تضاد نیست انجام می دهد.

۱۳) رفع مسئولیت

هفتان هوست تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی (از قبیل از دست رفتن اطلاعات و مشکلات ناشی از تمدید دامنه بر اساس تاخیرات و توجه به اطلاعیه‌ها و ...) مسئولیتی ندارد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی (صریح یا ضمنی)، نقض توافقنامه و رویه های جانبی آن بوده و یا عدم توانایی مشتری در استفاده از محصولات و یا خدمات هفتان هوست و یا به هر علتی سبب از دست رفتن اطلاعات و فایلها باشد، هرچند هفتان هوست احتمال چنین خسارتی را گوشزد نموده است. در برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممكن است از حالات فوق مستثنی گردد كه در چنین شرایطی مسئولیت هفتان هوست محدود به قانون می گردد. مشتری موافقت می كند كه در هیچ شرایطی حداكثر مسئولیت تقبل شده توسط هفتان هوست در برابر خسارات احتمالی، بیش از كل مقدار پرداختی به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

انتهای بند ۱۲ توافقنامه برخی از حوزه های قضایی اجازه رد ضمانت ضمنی را نمی دهند، در این موارد، مسئله فوق در خصوص شما قابل اجرا نمی باشد.

بند ۲۱ ابقاء بندهای ۱،۷،۱۰،۱۲،۱۳،۱۴،۱۵،۱۶،۱۷،۱۸،۱۹،۲۰،۲۱،۲۲ در توافقنامه در صورت لغو شدن یا خاتمه یافتن توافقتامه به قوت خود باقی می ماند.

۱۴) عدم وجود ضمانت

هفتان هوست هرگونه ضمانت صریح یا ضمنی در فروش و غیره را نقض می كند. محصولات و خدمات درست مطابق با آنچه هستند ارائه می شوند. هفتان هوست هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینكه محصولات و خدمات احتیاجات مشتری را برآورده می كنند ، سرویسها قطع نمی شوند، بدون خطا هستند و با معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی دهد. هفتان هوست هیچگونه ضمانتی در مورد صحت و دقت عملكرد محصولات و خدمات و نتایج استفاده از آنها ارائه نمی دهد.

تاخیرات تمدید دامنه‌های بین المللی که به واسطه تحریم‌ها فاقد ضمانت می‌باشد باید حداقل ۱۹ روز قبل از انقضای دامنه انجام شود. هرگونه تاخیر در این باب بر عهده مشتری میباشد.

۱۵) پرداخت غرامت

مشتری توافق می كند كه از هفتان هوست، پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوكاله كه ناشی از ادعا، عملكرد و یا تقاضای شخص ثالث در ارتباط با مشتری (شامل نمایندگان مشتری و یا هر فرد دیگر كه از اشتراك، محصولات یا خدمات مشتری با و یا بدون اجازه مشتری، استفاده از خدمات و محصولات كه مشتری از هفتان هوست خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامههای موجود در این توافقنامه باشد، محافظت كرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشتری موافقت می نماید كه از هفتان هوست در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق الوكاله كه ناشی از نقض ضمانتها ذكر شد و در این توافقنامه به هرگونه عملكرد خلاف از جانب مشتری، هر ادعایی مبنی بر اشتراك شما به كپیرایت ، علامت تجاری، حق مالكیت معنوی شخص دیگر باشد محافظت كرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامتهایی است كه مشتری از طرف خود پرداخت می نماید. چنانچه شكایتی علیه هفتان هوست در حال اجرا یا ارسال باشد هفتان هوست باید در این مورد مطلع گردد. قصور از جانب مشتری در مورد ارسال این تعهدنامه به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. هفتان هوست مجاز خواهد بود در مقابل چنین ادعاهایی به روش جدید خود از خود دفاع نماید. مشتری متعهد می شود كه در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله هفتان هوست را جهت كنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور كامل با هفتان هوست همكاری نماید و همچنین توافق می نماید چنانچه هفتان هوست متوجه اقامه مشكلات نهاد دولتی، اداری یا قضایی در رابطه با اشتراك مشتری در هفتان هوست گردد، علاوه بر تغییر كنترل اشتراك مشتری هرگونه اقدام دیگری را كه جهت رعایت قوانین دولتی، اداری یا قضایی لازم بداند تا زمان خاتمه اجرا انجام دهد.

۱۶) قوانین حاكم، محل دادرسی، عدم اجازه شكایت

مشتری موافقت می نماید كه محل دادرسی پرونده های مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط هفتان هوست در دادگاه تهران و یا كمیته مبارزه با جرائم رایانه ای واقع در تهران باشد. مشتری مجاز نخواهد بود در مسائلی كه در این توافقنامه روشن شده اند شكایتی به دادگاه ارائه دهد.

۱۷) ابلاغ های قانونی

كلیه ابلاغها و اعلانات هفتان هوست (بجز موارد نقض توافقنامه) در وبسایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الكترونیك و یا آدرس پستی مشتری ارسال می شوند. در هرصورت تاریخ دریافت ابلاغ ۵ روز پس از ارسال آن در نظر گرفته می شود. اعلانات و ابلاغهای مشتری به هفتان هوست میبایست به پست الكترونیك موجود در سایت هفتان هوست و یا از طریق پست سفارشی به آدرس ساری خیابان مازیار کوچه مازیار یک کدپستی ۴۸۱۴۷۹۴۹۶۸ ارسال گردد.

۱۸) عودت وجه

در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل ۷ روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمیل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده، هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

۱۹) توافقنامه كامل

توافقنامه حاضر شامل رویه ها و توافقنامه هایی كه در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد كامل و تنها قرارداد بین مشتری و هفتان هوست برای محصولات و خدمات ذكر شده تلقی می گردد.

۲۰) تفكیك پذیری

بخشهای این قراداد تفكیك پذیر می باشند. در صورتی كه بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیكترین شكل به متن اصلی تفسیر می گردد و سایر قسمتها و شرایط توافقنامه به طور كامل لازم الاجرا هستند.

۲۱) سلب اختیار

عدم اجرای بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامه های ضمیمه آن توسط هفتان هوست در مقابل مشتری یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از هفتان هوست نمی باشد.

۲۲) وضعیت اضطراری

هفتان هوست همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام می دهد، با این همه مشكلات تفكیكی خاص و سایر عوامل خارج از كنترل هفتان هوست هر از چندگاهی ممكن است منجر به وقفه در سرویس دهی هفتان هوست گردند. مشتری موافقت می نماید هفتان هوست را برای نتایج این وقفه ها مسئول نداند.

۲۳) عدم بهره مندی شخص ثالث

هیچ قسمتی از این قرارداد صریحا و یا ضمنی به مفهوم اعطای حقوق، مزایا و یا تعهدی به شخص ثالث نمی باشد، مگر مواردی كه در این توافقنامه ذكر شده اند.

۲۴) عناوین

عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجودداشته باشد، مفاد قرارداد میبایست مرجع عملكرد قرار گیرند.

۲۵) پشتیبانی

هفتان هوست متعهد می شود كه ۲۴ ساعت شبانه روز و ایام تعطیل بصورت رایگان پاسخگوی سوالات مشتریان محترم  فقط در تیکت میباشد. همچنین مشتری متعهد می شود در مواردی كه مربوط به اوست مراقبت و احتیاط نماید تا پشتیبانی با سرعت بالاتر و نتیجه بهتر صورت پذیرد.

۲۶) نسخه پشتیبان (Backup)

هفتان هوست بصورت دوره ای از سایت و بانك اطلاعاتی مشتری Backup تهیه می نماید. اما باید توجه داشت كه لازم است مشتری جهت حفظ اطلاعات، اقدام های لازم را انجام دهد، چرا كه در درستی این نسخه پشتیبان تضمینی وجود ندارد.

۲۷) امور استخدام و بازاریابی

افرادی كه با عنوان بازاریاب در شركت مشغول بكار هستند باید از اطلاعات خود بخوبی مراقبت نمایند، بگونه ای كه امكان سوء استفاده از آن وجود نداشته باشد.

 

« بازگشت